nedeľa 31. mája 2015

D.I.Y Spring coat (ľahký, jarný kabátik)

Síce sa nám už leto blíži míľovými krokmi i tak nás nedávno počasie prekvapilo "miernym" ochladením. Ľudia zo svojich šatníkov a skríň opäť vytiahli jarné bundičky a kabátiky všakovakých farieb a tak som sa nimi nechala inšpirovať a pustila sa do výroby. V obchode s látkami mi hneď po vstupe padla so oka látka, ktorej farbu neviem presne definovať. Je to niečo medzi tmavou žltou a hnedou, lepšie povedané je to ich "miešanina". Ako som ju tam uvidela, zrodil sa mi v hlave nápad a už ho bolo treba len zrealizovať. A tak vám prinášam video návod ako si taký Kabátik môžte vyrobiť aj vy. Uvidíte, že to nie je žiadna veda a potrebujete k tomu len chvíľku voľného času a dve šikovné rúčky. 


Vo fantázií sa medze nekladú a tak si môžte vybrať farbu látky akú vy chcete a ľubovoľne si kabátik dozdobiť.





Video návod TU 

Na záver ešte pridávam fotku strihov, z ktorých som kabátik ušila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára