nedeľa 7. júna 2015

D.I.Y Elegant Top

Tak sme sa dočkali. V pondelok nám odštartoval prvý letný mesiac a síce sa leto ešte oficiálne "nezačalo", teplomer od pondelka presahuje 25 stupňov a my začíname vyťahovať čoraz kratšie a kratšie veci. Musím povedať, že tak ako asi väčšina ľudí, leto je mojim najobľúbenejším obdobím. Ani nie preto, že väčšina dní je slnečných a teplých, alebo preto že my -študenti máme voľno od školy. Najviac na lete zbožňujem to, ako ulice plné ľudí hýria farbami. "Temné farby" sme už všetci odložili do skríň a na radu sa konečne dostalo pestrofarebné oblečenie. :) Inšpirácia pre môj dnešný videonávod "prišla" práve z ulice, kde som podobné tričko videla na jednej slečne. Už bolo treba len vybrať farbu podľa mojich predstáv a pustiť sa do jeho výroby. V lete najviac zbožňujem bielu, pretože pri nej krásne vynikne opálená pokožka, ale tento rok začínam mať v obľube pastelové farby a práve preto som po takej siahla aj dnes. Ako uvidíte vo videu, výroba trička nie je vôbec ťažká. :)) 




 Okuliare - House, Kraťasy - ebay, Sandálky - CCC



Nakoniec ešte pridávam fotku strihov, podľa ktorých som šila.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára