nedeľa 14. júna 2015

D.I.Y. Handbag

Poznáte to. Nikdy ich nie je dosť. Áno, reč je o kabelách. Každé dievča, slečna či žena ich potrebuje mať vo svojej zbierke hneď niekoľko, a ja nie som výnimkou. Musím však priznať, že radšej preferujem malé kabelky či už cez rameno alebo len do ruky. Nerada so sebou ťahám kopu vecí a na ten "základ" čo je vždy potrebné mať pri sebe to stačí. Lenže, keďže som študentka, potrebujem mať v zbierke aj niečo "väčšie" :) A kedže mám takýchto väčších tašiek málo, rozhodla som sa, že si jednu pridám do zbierku. Inšpiráciu pre dnešné video som našla na internetových stránkach Lindexu, kde sa mi veľmi zapáčil jeden typ tašky, avšak nemali ju vo farbe, v akej by som ju rada vlastnila. A tak prišlo na rad zohnať si koženku a musím povedať, že keby môj ocino s týmito vecami nepracuje tak by sa mi zháňala veľmi ťažko.(A preto vám ani neviem poradiť, kde by ste ju mohli zohnať vy.)
A práve toto je asi najťažšia časť na celej výrobe - zohnať si materiál, v tomto prípade koženku. Ako uvidíte vo videu opäť to nie je nič zložité :)


Tričko- D.I.Y, Sukňa- F&F, Sandálky- CCC











A ako vždy nakoniec, aj teraz pridávam fotku strihov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára