nedeľa 28. júna 2015

D.I.Y. Vest

Určite ste si všimli, že sa v obchodoch začali objavovať VESTY! Nie však žiadne kožušinové alebo športové, ale častokrát veľmi jednoduché a ľahké. Každá z nás, ktorá tento kúsok vo svojom šatníku vlastní určite jeho kúpu neľutuje. Vestičky totižto oživia jednoduchý outfit a dodajú mu "šmrnc" :) Aj ja som sa rozhodla jednu takúto vestu vlastniť a tak som sa pustila do jej výroby. Musím povedať, že som nad ňou nestrávila až toľko času ako som predstavovala na začiatku a jej výroba zabrala len necelý jeden deň. Na výrobu som si zvolila látku v námornickej modrej, pretože si myslím, že táto farba sa veľmi ľahko kombinuje. Aby vesta neboja jednotvárna, urobila som na jej vrchu ešte jednu menšiu "vestičku". Vo fantázií sa medze nekladú a tak si vy svoju vestičku môžte dozdobiť ako chcete :) Inšpiráciu na tento projekt a aj outfit som našla u českých blogeriek, sestier Niky a Lucky - ich blog nájdete TU :)




Rifle- H&M, Tričko- Kik, Topánky- F&F, Okuliare- House, Náhrdelník- D.I.Y


+ fotka strihov


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára